تور ترکیه

تور استانبول-تور ترکیه

تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا


تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا
تورترکیه تورهای خارجی تور های ترکیه تور استانبول آنکارا کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید خانه در ترکیه تورارزان
نويسندگان
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
-------------------- --------------------

مساجد ترکیه از مناطق پر بازدید ترکیه محسوب میشوند  از جمله مسجد«کلیه» در آنتالیای ترکیه با ۴۰۰ هزار گردشگر در سال ۲۰۱۱ در فهرست ۲۵۰ مسجد پربازدیدکننده ترکیه قرار گرفت
مصطفی یلمظ، امام جماعت و خطیب مسجد کلیه گفت: مسئولان این مسجد به همراه راهنماهای گردشگری اطلاعات مربوط به مسجد و کیفیت گرفتن وضو و اصول عمومی دین اسلام و نماز و زندگی پیامبر اکرم(ع) به عنوان الگوی مسلمانان را به مدت یک ساعت کامل در اختیار گردشگران می گذارد.
 


برچسب‌ها: آنتالیای ترکیه , بازدید ترکیه , تور ترکیه , تور , تور ترکیه , ,
[ سه شنبه 30 آبان 1391 ] [ 14:45 ] [ تور ]

دهکده ماهیگیری زنان – گلیازی

در کنار سواحل دریاچه اولوآبات، در داخل مرزهای بورسا، یکی دیگر از زیبایی های بی نظیر و نادری وجود دارد که طبیعت و تاریخ را درهم آمیخته است و نام آن دهکده گلیازی می باشد. این دهکده که در زمان باستان با نام آپلویونت Apolyont شناخته می شد. درختانی که بخاطر پیشرفت آب در فصل بهار نیم تنه های آنها در آب قرار گرفته اند، و در این آب ها  نیز، مرغابی هایی که مانند یک ملودی عاشقانه بر روی آب شناورند، و خیابان های کم عرض سنگفرش شده تنها تعداد کمی از زیبایی های بی نظیر این دهکده را تشکیل می دهند. و گردشگران می توانند هنگام استفاده از تور ترکیه از این منطقه نیز به دلخواه خود بازدید به عمل آورند .این منطقه بطور کامل، تحت حفاظت و توجه ویژه معبد آپولو Apollo و کلیسای آن می باشد.


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: دهکده ماهیگیری زنان , گلیازی , دهکده ماهیگیری , دریاچه , اولوآبات , زنان , دهکده , ماهیگیری , سواحل , تور , دریاچه اولوآبات , تور ترکیه , ,
[ جمعه 26 آبان 1391 ] [ 17:38 ] [ تور ]

ترکیه آثار تاریخی مسروقه خود از موزه‌ها و کلکسیون‌های مختلف جهان طی، مذاکرات گسترده را در کشورهای مختلف  جمع اوری میکند
افتتاح موزه جدید باستان‌شناسی در شهر ازمیر   که هدف اصلی از این کار، نمایش بیش از 4هزار شی تاریخی مسروقه‌ای است که هم اینک در موزه‌ها و کلکسیون‌های مختلف جهان قرار دارند.
به گفته وزیر فرهنگ ترکیه، در این میان آثاری  که متعلق به ترکیه است   بحث و مذاکره‌ای طولانی برای بازپس گیری آن‌ها در چند سال اخیر صورت گرفته است.
گفتنی است براساس فهرست وزارت فرهنگ ترکیه، این آثار از  کشور ترکیه به صورت غیرقانونی در موزه‌های آلمان، انگلیس، امریکا، فرانسه و اتریش قرار دارند که شامل هزاران شی همچون سکه، مجسمه‌های مرمری و آثار سرامیکی می‌شود.


برچسب‌ها: ترکیه , تور ترکیه , انگلیس , امریکا , فرانسه , اتریش , آلمان , موزه , فرهنگ , تاریخی ,
[ چهار شنبه 24 آبان 1391 ] [ 21:34 ] [ تور ]


مردم مسلمان کشور ترکیه  اعتقاد دارند که در ماه محرم علاوه بر واقعه عاشورا در سال 61 هجری، اتفاقات مهمی در تاریخ ادیان ابراهیمی روی داده است. وبه این ماه احترام خاصی میگذارند.
مردم اهل سنت آناتولی عشق و علاقه بسیار زیادی به اهل بیت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) دارند و در کلیه شئون زندگی اجتماعی و دینی خود آن را به نمایش می گذارند.
مسلمانان آناتولی آن چنان با عشق و اخلاص از حضرت فاطمه زهرا (س)، امام علی (ع) امام حسن (ع) و امام حسین (ع )، اولاد آن بزرگواران سخن می گویند و ارادت می ورزند که هر شنونده ای حتی غیر مسلمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
گرچه اهل سنت ترکیه مراسم آیینی و تعزیه خوانی


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ماه محرم در ترکیه , ماه محرم , ترکیه , محرم در ترکیه , امام حسین (ع) , تور ترکیه , عاشورا , استانبول , امام حسین , تاسوعا ,
ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 آبان 1391 ] [ 19:5 ] [ تور ]

موسيقي در  کشور تركيه از تركيب چند موسيقي محلي آسياي مركزي، غربي، كلاسيك ايراني، اروپاي مدرن و پاپ آمريكايي تشكيل شده است. و اکنون  موسيقي پاپ در تركيه علاقمندان  زيادي دارد و مردم اين كشور كمتر به موسيقي سنتي علاقه نشان مي‌دهند.


 
موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: موسیقی در ترکیه , موسیقی كلاسيك ايراني , موسیقی كلاسيك , ايراني , پاپ آمريكايي , موسیقی , در ترکیه , موسیقی در , ترکیه ,

[ شنبه 20 آبان 1391 ] [ 17:59 ] [ تور ]

شبکه تأمین اینترنت پرسرعت دنیا در استانبو با ۷ هزار و ۷۵۰ کیلومتر کابل نوری زمینی، عظیم ترین شبکه زمینی کابل نوری منطقه را تشکیل خواهد داد و کنسرسیومی شامل ۷ اپراتور از ۵ کشور در این پروژه سهیم هستند
فعالیتها برای ایجاد شبکه منطقه ای عظیم کابل نوری با هدف تأمین اینترنت پر سرعت برای دو میلیارد کاربر در استانبول آغاز شد.این شبکه با ۷ هزار و ۷۵۰ کیلومتر کابل نوری زمینی، عظیم ترین شبکه زمینی کابل نوری منطقه را تشکیل خواهد داد و کنسرسیومی شامل ۷ اپراتور از ۵ کشور در این پروژه سهیم هستند.
بینالی ییلدیریم وزیر ارتباطات ترکیه که در مراسم معرفی پروژه در آنکارا شرکت کرده بود از افزایش تولید ناخالص داخلی کشور، بهبود زیرساختهای اینترنت در ترکیه تا ۹۰ درصد و تبدیل استانبول به یکی از مراکز مهم تأمین اینترنت جهان با ایجاد این شبکه خبر داد.


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: تور , ترکسل ترکیه , ترکسل , سوریه تله‌کام , سوریه , امارات , موبایل , کابل , زمینی , سوپر , سوپر آنلاین , تله‌کام , اردن تله‌کام , موبیلی عربستان , اورنج اردن , اتصالات امارات , تور ترکیه , تور استانبول , شبکه تأمین اینترنت پرسرعت دنیا در استانبول ترکیه , شبکه , اینترنت پرسرعت , شبکه اینترنت پرسرعت , استانبول , ترکیه ,

[ جمعه 19 آبان 1391 ] [ 11:56 ] [ تور ]

زيباترين و گرانترين هتل جهان در آنتاليا

هتل بسیار معروف،شیک ،گرانقیمت، فوق مدرن و پنج ستاره "مردان" در ۲۳ مي ۲۰۰۹ در ساحل كندو در آنتالياي تركيه افتتاح شد.در مراسم آغاز به كار و افتتاح اين هتل معروفترين چهره هاي هنر معاصر دنيا از جمله ستارگان سينما و موسيقي حضور داشتند. ارطغرل گؤناي وزير فرهنگ و گردشگري تركيه و نورسلطان نظربايف رئيس جمهور قزاقستان در مراسم افتتاح اين هتل بي مانند حضور يافتند. همچنين شارون استون، ريچارد گر، ماريا كري، مونيكا بلوچي، پاريس هيلتون، سيل هنري و تام جونز از جمله بازيگران، خوانندگان و مدلهاي معروف دنيا هستند در مراسم افتتاح هتل فوق مدرن مردان شركت كردند.هتل مردان ترکیه كه از مدرنترين هتلهاي موجود در دنيا مي باشد با هزينه اي بالغ بر ۱.٤ ميليارد دلار احداث شده است. هتل فوق مدرن مردان در محوطه اي به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع ساخته شده است. بناي هتل از استانبول الهام گرفته شده است. در هتل مردان يك استخر عظيم ۱٦ هزار متر مربعي موجود است

اين هتل داراي ۲۷۱ اتاق استاندارد، ٦۲ اتاق بسيار بزرگ، ۱٦ سوئيت سلطنتي با الهام گيري از كاخ دلماباغچه، ۳۸ حمام تركي، ٤۱ اتاق دوبلكس، ۸۲ جونيور سوئيت، ٤ آپارتمان شاهنشاهي، دو سوئيت ٦۰۰ مترمربعي با حوضهاي ويژه، ٤٤ سوئيت داراي باغچه، ۱٦ رستوران و ۳۲ بار مي باشد. استخر هتل با الهام گيري از تنگه استانبول ساخته شده است و بنا نيز داراي موتيفهايي از قصر دلما باغچه مي باشد.هتل مردان همانند استانبول داراي دو قطعه مي باشد كه يك حوض وسيع بين آنها قرار دارد. در يك طرف حوض، بناها با الهام از مناطق اورتاكؤي و آرناووت كوي در بخش اروپايي استانبول و در طرف ديگر نيز بناها با الهام از معماري كلاسيك تركي در بخش آسيايي، ساخته شده اند. در فاصله بين دو طرف نيز رفت و آمد با قايقهاي سلطنتي صورت مي پذيرد.هتل مردان با سرمايه گذاري تلمان اسماعيل اف، شهروند آذربايجاني الأصل روسيه ساخته شده است. تركيه يكي از جذابترين كشورهاي دنيا براي گردشگري است و مسئولان كشور نيز زمينه هاي سرمايه گذاري بخش خصوصي در پروژه هاي توريستي را فراهم كرده و امنيت سرمايه آنها را تضمين مي كنند. تركيه در سال گذشته پذيراي ۲٦ ميليون توريست خارجي بوده است. و تور ترکیه در کشور ما نیز از جایگاه خاص خودش برخوردار است.

 


موضوعات مرتبط: هتل های ترکیه ، دیدنی های آنتالیا ، جاذبه های گردشگری ترکیه ، هتل های آنتالیا ، ،
برچسب‌ها: هتل , آنتالیا , ترکیه , استانبول , تور ترکیه , تور , هتل مردان , مردان , هتل مردان ترکیه ,
[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 16:1 ] [ تور ]

منابع اطلاعاتی ترکیه به نقل از بخش آمار این کشور گزارش دادند، جدایی و طلاق یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی ترکیه است که تهدیدی جدی برای این کشور وخانوادههای  ترک محسوب می شود.
طبق آمار ارائه شده توسط سازمان آمار ترکیه، در چهار ماه اول سال ۲۰۱۲ میزان طلاق نسبت به مدت مشابه سال قبل در این کشور ۵،۸ درصد افزایش داشته است.
کارشناسان معتقدند یکی از مهم ترین عوامل افزایش طلاق در ترکیه، ساخت سریال های غیر اخلاقی در این کشور است. چرا که این سریال ها درصد مشروعیت بخشیدن به روابط خارج از خانواده می باشند.
کارشناس موسسه ازدواج در ترکیه تاکید می کند، فاصله گرفتن از ارزش های اخلاقی عامل مهمی برای افزایش طلاق در ترکیه است.
این کارشناس نقش فیلم و سریال های تلویزیونی را در این خصوص بسیار پر اهمیت می داند.

 


برچسب‌ها: ترکیه , امار , فیلم وسریال ترکی , ارزشهای اخلاقی , ,
[ چهار شنبه 17 آبان 1391 ] [ 14:1 ] [ تور ]

حجم تجارت ایران و ترکیه در هشت ماهه سال ۲۰۱۲ به بیش از ۱۷.۵۲ میلیارد دلار رسید. در این مدت واردات ترکیه از ایران به بیش از ۸.۹۴ میلیارد دلار و صادرات ترکیه به ایران به بیش از ۸.۵۸ میلیارد دلار رسید.بیشترین میزان واردات ماهانه ترکیه از ایران طی سال جاری مربوط به ماه مارس و به میزان بیش از ۱.۶۳ میلیارد دلار بود. همچنین بیشترین میزان صادرات ماهانه ترکیه به ایران نیز مربوط به ماه جولای و به میزان بیش از ۲.۱۵ میلیارد دلار بود.
با احتساب این آمار ایران در هشت ماهه نخست سال جاری میلادی بعد از آلمان و روسیه سومین شریک تجاری بزرگ ترکیه بوده است. فرانسه، ایتالیا، آمریکا، چین و عراق نیز از دیگر شرکای تجاری بزرگ ترکیه در سال جاری میلادی تاکنون محسوب می‌شوند.چندی پیش نیز رئیس انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه اعلام کرد که تحریمهای ضد ایرانی غرب، به صادرات صنعت فولادسازی ترکیه به ایران خسارت زده است.
صادرات فولاد ترکیه به ایران در سال ۲۰۱۰ حدود ۵۶۷ میلیون دلار بود که این رقم در سال گذشته به ۴۷۷ میلیون دلار کاهش یافت. همچنین از نظر وزنی صادرات فولاد ترکیه به ایران در سال ۲۰۱۰ حدود ۹۱۶ هزار تن بود که این رقم در سال ۲۰۱۱ به ۶۱۶ هزار تن رسید. در هفت ماهه امسال صادرات فولاد ترکیه به ایران حدود ۲۹۷ هزار تن بود.


برچسب‌ها: ترکیه , ایران , تجارت ایران با ترکیه , فرانسه , المان , امریکا , ,
[ یک شنبه 14 آبان 1391 ] [ 22:43 ] [ تور ]

 

 
 

کاپادوکیه در تاریخ پیوندهای زیادی با ایران باستان دارد . در دورانی که کاپادوکیه بخشی از قلمرو ایران باستان بوده است بخاطر اسبهای زیبایش در سراسر امپراتوری از شهرت بالایی برخوردار بوده است  و حتی امروزه می توان بر روی نقشهای بجا مانده از هخامنشیان در تخت جمشید ، گروهی از مردمان کاپادوکیه را مشاهده نمود که با در دست داشتن هدایایی ویژه به دربار پادشاه هخامنشی وارد شده اند . 
زمان رومیان و بیزانسی ها این منطقه به محل استقرار آوارگان مسیحی تبدیل گشت و از قرن 4 تا 11 میلادی به مرکز آنان تبدیل شد. بیشتر کلیسا ها ، صومعه ها و شهرهای زیرزمینی این منطقه برجای مانده از این دوران می باشد . شاید بتوان گفت سفر به ترکیه بدون بازدید از کاپادوکیه سفری ناتمام می باشد .

 

  
برچسب‌ها: کاپادوکیه , امپراتوری ایران , قلمرو ایران , اوارگان مسیحی , ترکیه , سفر به ترکیه , ,

[ پنج شنبه 11 آبان 1391 ] [ 11:46 ] [ تور ]

دیدنی-های -ترکیه

دراستانبول دوفرودگاه بین‌المللی وجود دارد ، فرودگاه بین‌المللی آتاترک در یسیلکوی، ۲۴ کیلومتری مرکز شهر بزرگترین فرودگاه می‌باشد که ازبخش و قسمت اروپاییی استفاده می‌شود اما درون شهر است، فرودگاه جدید، فرودگاه سابیها جوکین در ۲۰ کیلومتری شرقی از طرف آسیایی و ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی مرکز شهر قرار گرفته است.
وسایل حمل و نقل در این شهر شامل تاكسی اختصاصی، تاكسیهای ون اشتراكی، مینی بوس، اتوبوس، تراموا، قطار سبك شهری، قطار كابلی و انواع قایق و كشتی های مسافربری می باشد.
تاكسیهای این شهر تماما به رنگ زرد بوده و محاسبه نرخ كرایه با استفاده از تاكسی متر انجام می گیرد. با این وجود كرایه تاكسی در این شهر نسبتا گران می باشد. نرخ اولیه تاكسی متر در بدو ورود به وسیله در حدود 2 دلار می باشد و پس از طی یك مسیر 10 كیلومتری در حدود 20 الی 30 دلار با توجه به وضعیت ترافیك می بایست پرداخت نمود. این تاكسیها فقط به صورت اختصاصی اقدام به سوار نمودن مسافر می نمایند.
تاكسیهای دیگر تاكسیهای ون هستند كه در شهر استانبول به نام "دل موش" نامیده میشوند آنها نیز زرد رنگ بوده و ظرفیت 10 سرنشین را دارا بوده و به صورت اشتراكی مورد استفاده مسافران قرار می گیرند. این تاكسیها در خطوط مشخصی حركت می نمایند و كرایه آنها ثابت بوده و برای هر نفر در 1.5 لیر جدید (در حدود 1 دلار) می باشد. این خودروها در طی مسیر خود دارای ایستگاه نمی باشند و بنابه در خواست مسافر توقف می نمایند.
مینی بوسهای اکتیو در شهر استانبول دارای ظرفیتی در حدود 15 نفر میباشند و در مسیرهای مشخصی حركت می نمایند. این خودروها نیز مانند ونها در طی مسیر دارای ایستگاه مشخصی نمی باشند و بنا به درخواست مسافران جهت سوار و یا پیاده شدن توقف می نمایند. كرایه مینی بوسها نیز برابر با 1 دلار (1.5 لیر جدید) است.
اتوبوسهای شهر استانبول سرویس نسبتا مرتبی را در سطح شهر به مسافران عرضه می نمایند. برخی از اتوبوسهای این شهر متعلق به بخش دولتی و برخی دیگر متعلق به بخش خصوصی می باشند اما كرایه همه اتوبوسها یكسان و برابر با 1 دلار (1.5 لیر) است. مسافران جهت پرداخت كرایه یا از بلیطهای الكترونیكی استفاده می نمایند و یا كرایه را به راننده و یا كمك وی به صورت نقدی پرداخت می كنند


برچسب‌ها: تور ترکیه , مساجد ترکیه , جاذبه های ترکیه , فرودگاه استانبول ,
[ چهار شنبه 10 آبان 1391 ] [ 17:27 ] [ تور ]

ازعجایب  بسیارزیبا در ترکیه قصرپنبه ای یا پاموک کاله است .پاموك كاله یا قصر پنبه ای، آبهای گرم و شهرهای آنتیك، یك منطقه بسیار مهم گردشگری بوده كه در استان دنیزلی قرار دارد و می توان از طریق جاده زمینی به پاموک كاله كه در 18 كیلومتری دنیزلی قرار دارد رفت و آمد نمود.ودر نزدیکی بودروم و کوش آداسی واقع است.ابهای گرم قصر پنبه ا ی خواص دارویی دارند وهر ساله توریست های فراوانی از جاهای مختلف دنیا برای استفاد ه از ان  به انجا مسافرت میکنند.





برچسب‌ها: تور ترکیه , کوش اداسی , بدروم , قصر پنبه ای , توریست در ترکیه , ,
[ یک شنبه 7 آبان 1391 ] [ 12:54 ] [ تور ]

در 40 کیلومتری قسمت شرقی آنتالیا  واز جاذبه های ان شهر بازی گلف یعنی بلک قرار دارد و تقریباٌ تمام هتل های لوکس و مدرن آنتالیا در این قسمت قرار دارد . ساحل در این قسمت به صورت ماسه ای می باشد و محل مناسبی برای استفاده از دریا و گرفتن حمام آفتاب می باشد . بی شک بلک بهشت گلف بازان می باشد زیرا بهترین زمینهای گلف ترکیه و دنیا در این منطقه قرار گرفته است.

در منطقه بلک امکاناتی در سطح عالی و حرفه ای برای ورزش گلف فراهم گردیده است. به طوریکه ۱۲ ماه از سال در بلک می توانید به ورزش مفرح گلف بپردازید. بلک طی سالهای گذشته با سرمایه گذاری در امکانات تاسیسی گلف و تنیس زبان زد دنیا شده است. در بلک ۱۰ زمین گلف در سطح استاندارد و ۱۴ زمین تنیس استاندارد موجود می باشد. تمام زمینهای تنیس و گلف در سطح استانداردهای بین المللی بوده و در جذب توریستها از اقصی نقاط دنیا عامل مهمی می باشند.

 فوتبال در شهر بلک 

 

تاکنون در منطقه بلک تیمهای ملی کشورهای نظیر روسیه، آلمان، مجارستان، رومانی و … در فصول آمادگی قبل از شروع لیگ بوده اند. وضعیت اقلیمی مناسب بلک برای تمرینات فوتبال و زیرساخت فراهم شده برای ورزش و صنعت فوتبال سبب انتخاب تیم های اینچنینی برای کمپ در بلک بوده است. از دیگر تیم های باشگاهی که در بلک بوده اند می توان تیم های گالاتاسرای، بشیکتاش، ترابزون، کارتال اسپور، اسپراتاپراگ مسکو، ریزه اسپور، آداناسپور، بورسا اسپور و … را نام برد.

 

ساحل مشهور شهر بلک با نام خود شهر بلک ساحلی است پوشیده از هتلهای پرتجمل و از کم ستاره تا پر ستاره که تبدیل به محلی بسیار لوکس برای جویندگان سواحل زیبا و شیک است .

 

این ساحل  شنی طلائی دارای 16 کیلومتر طول میباشد که دارای آبهای آرام و امن و محلی بسیار مناسب برای بازی کودکان و حتی تفریح بزرگترها می باشد و شما می توانید انواع تفریحات آبی مانند قایق سواری جت اسکی گلایدر غواصی و غیره را در این محل انجام دهید.

با وجود امکانات تفریحی و اقامتی بسیار زیاد و پارکهای کودک متنوعی که در این ساحل وجود دارد شما هیچگونه مشکلی را برای سرگرم کردن کودکان و یاحتی همراهان بزرگ خود نخواهید داشت.


برچسب‌ها: تور ترکیه , انتالیا , جاذبه های انتالیا , ساحل شنی , بلک , امکانات تفریحی , تفریحات ابی , قایق سواری , ,
[ شنبه 6 آبان 1391 ] [ 11:40 ] [ تور ]


یکی از مساجد شهر استانبول مسجد ایوب  است. اين مسجد در محله ايوب پاشا نزديك خليج طلايي استانبول واقع شده است.

این مسجد در سال ۱۴۵۸ از سوی سلطان محمد بنا شده است . این مسجد فعلی نیز در سال ۱۸۰۰ به‌ جز مناره‌های مسجد قبلی، تا پایه‌های آن تخریب و با نظارت حسین افندی مجدداً بنا شده‌است.

مسجد ایوب سلطان اولین مسجد ساخته شده پس از فتح استانبول است.که علاقه مندان زیادی از توریسم وغیر توریسم در ان نماز میخواننداين مسجد ۶ ماه گذشته مفرش شد.این مسجد بنام یکی ازیاران پیامبر اکرم صلوات الله میباشدکه به عنوان سفیر پیامبر کشته شد.


برچسب‌ها: تور ترکیه , مساجد ترکیه , جاذبه های ترکیه , مسجدایوب در ترکیه , ,

[ پنج شنبه 4 آبان 1391 ] [ 12:45 ] [ تور ]

آمفي تاتر (آسپندوس) که هنوز پذيراي جشنواره ها و مسابقات مي باشد. *از معدود مراکز رافتينگ دنيا ( کپرلوکانيون) ديدن و هيجاني متفاوت را تجربه کنيد . * درياي مديترانه را از بالاي کوه هاي زيباي ( توروس) تماشا کنيد. * به اندازه زيبائيهاي روي آب ، زيبائيهاي زير آب را با ( غواصي ) ببينيد. * طبيعت زيبا را با (سافاري ) تجربه کنيد. * رقص زيباي دلفين ها را در ( پارک دلفين ها) ببينيد. * وارد (کاله ايچي) بشويد وبه سمت بندر کشتي ها پياده روي کنيد. * در( ساحل لارا) غروب آفتاب را تماشا کنيد و شعر بخوانيد. * طبيعت زيباي اين شهر را در کنار آبشارها ببينيد و عکاسي کنيد. * از مراکز خريد بازديد کنيد ( چرم با طراحي طراحان روز اروپائي ، قيمت مناسب داراي ضمانت نامه کيفيت ، طلا و جواهر با طرح هاي فانتزي و....) * خليج زيبا و شهر را با ( پاراسيلينگ ) زير پايتان ببينيد


برچسب‌ها: تور ترکیه , انتالیا , جاذبه های انتالیا , غواصی در انتالیا , خلیج زیبای انتالیا , بندر کشتی ها در انتالیا , طلاو جواهر با طرح های فانتزی , ,
[ چهار شنبه 3 آبان 1391 ] [ 18:12 ] [ تور ]

 پارک ملي و يک پارک جنگلي آنتاليا در فضايي به وسعت 79366 متر مربع در خدمت گردشگران است. فضاي فعاليتي اداره کل پارکهاي ملي آنتاليا، دربرگيرنده فعاليتهايي نظير کاشت گياهان منحصر به فرد و تعبيه زمينهاي مناسب براي ايجاد پارک و فضاي سبز و جمع آوري گونه هاي محتلف حيوانات است. در داخل اين پارکهاي ملي و جنگلي، استراحتگاههاي مخصوصي براي گردشگران داخلي و خارجي تعبيه شده است. مانند: پارک کوههاي المپوس بيگ پارک ملي کوپرولو کانيون پارک ملي گوللوک داغي پارک ملي غار آلتين بشيک 


برچسب‌ها: تور ترکیه , انتالیا , پارک های انتالیا , گردشگران داخلی وخارجی , فضای سبز ترکیه , گیاهان منحصر به فرد , ,
[ سه شنبه 2 آبان 1391 ] [ 14:48 ] [ تور ]

قصر دريايي آتاتورک در فلوريا بعنوان ييلاق روساي جمهوري ترکيه مورد استفاده قرار گرفته است . اين قصر با دنباله T شکل خود به طرف درياي مرمره در سال 1935 ساخته شده است . بهترين نمونه از مبلمان قرن بيستم در اين قصر قرار دارد . آتاتورک ، اولين رئيس جمهوري است که در اين قصر اقامت نموده است . گرفته است. اين قصر که اکنون در وسط   شهراستانبول است پيش از اين در خارج از شهر بوده است .


برچسب‌ها: شهر استانبول , تور ترکیه , دریای مرمره , ریس جمهور ترکیه , ,
[ دو شنبه 1 آبان 1391 ] [ 17:40 ] [ تور ]

 

یکی از نقاط دیدنی ترکیه پارک متانیک  استانبول است که دارای فضای آرام و زیبا است.که در منطقه بایرام اوغلو داریجا قرار گرفته است. این پارک در فاصله 38 کیلومتری شهر استانبول قرار دارد. پرندگان و گیاهان گوناگونی که از دورترین نقاط جهان در این پارک گردهم آورده شده به همراه رستورانها و گردشگاههای مختلف موجود در آن جلوه زیبارا به این منطقه بخشیده است


برچسب‌ها: شهر استانبول , تور ترکیه , پارک متانیک در ترکیه , پارک متانیک در استانبول , دیدنیهای ترکیه , ,
[ دو شنبه 1 آبان 1391 ] [ 11:21 ] [ تور ]
درباره وبلاگ

تور ترکیه تورهای ترکیه تور ترکیه ارزان تور استانبول تور آنکارا تور آنتالیا تور کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید ترکیه تورارزان خرید از ترکیه
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 23398
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1