تور ترکیه

تور استانبول-تور ترکیه

تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا


تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا
تورترکیه تورهای خارجی تور های ترکیه تور استانبول آنکارا کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید خانه در ترکیه تورارزان
نويسندگان
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
-------------------- --------------------

این هتل در شهر استانبول قرار دارد از هتل های 4 ستاره در ترکیه است.امکانات تفریحی  در این هتل وجود داردامکانات دیگر این هتل شامل سرویس نگهداری کودکان استخر - ماساژ -استخر روباز - سونا - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده-امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی- رستوران - پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور-گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - گرمایش میباشد.
 


موضوعات مرتبط: هتل های ترکیه ، ،
برچسب‌ها: هتل های ترکیه , استانبول , هتل های استانبول , ترکیه , ,
[ جمعه 31 خرداد 1392 ] [ 12:55 ] [ تور ]

هتل بلک برد از هتل های 4 ستاره ترکیه در استانبول است که 60 درصد مسافران این هتل را پیشنهاد میکنند امکانات این هتل شامل استخر - سونا - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی-اتاق های ویژه برای معلولین - مرکز بدنسازی- امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی- خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - بسته های نهار-خدمات تورها - فکس و کپی - کرایه اتومبیل- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه -اتاقهای ضد صدا - گرمایش - منطقه بدون سیگار میباشد.

 


موضوعات مرتبط: هتل های ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ترکیه , استانبول , هتل های ترکیه , هتل های استانبول , ,
[ پنج شنبه 30 خرداد 1392 ] [ 17:50 ] [ تور ]

هتل تفریحی کنکورد دلوکس درترکیه در آنتالیااز هتل های 5 ستاره میباشد 85درصدمسافران از این هتل راضی هستند.
 امکانات این هتل شامل امکانات تفریحی  - زمین بازی کودکان - سرویس نگهداری کودکان - ماساژ - جکوزی - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر  اتاق و امکانات برای معلولین
امکانات ورزشی  - تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - موج سواری - کانو - بولینگ
خدمات خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - کرایه ماشین - فکس و کپی -رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل -  باغ - گرمایش میباشد.
 


موضوعات مرتبط: هتل های ترکیه ، هتل های آنتالیا ، ،
برچسب‌ها: هتل های آنتالیا , هتل های ترکیه , آنتالیا , ترکیه , ,
[ چهار شنبه 29 خرداد 1392 ] [ 14:41 ] [ تور ]

مارماریس یکی از شهر های توریستی ترکیه است که دارای دیدنی های توریستی میباشد برای رسیدن به مارماریس میتوان از طریق جاده زمینی رفت و آمد نمود. همچنین سرویس های منظم اتوبوسرانی به شهر های نزدیک از قبیل بودروم، داتچا و فتحیه نیز برقرار است. ترمینال اتوبوس در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر قرار داردهمچنین میتوان از طریق مسیر هوایی از فرودگاه دالامان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری این شهر قرار دارد رفت وامد کرد.صنایع دستی در مارماریس مشهور است در بین صنایع دستی زنان، مشهورترین آن ها انواع سوزن کاری را می توان در مارماریس پیدا کرد.


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: مارماریس , ترکیه , بودروم , ,
[ سه شنبه 28 خرداد 1392 ] [ 22:17 ] [ تور ]

دیدنی-های-منحصر-به-فرد-جاذبه-جالب-متور-استانبول-ترکیه

ساخت و ساز مترو استانبول از سال  1992 میلادی آغاز شد.و در سال 2000 میلادی با 6 ایستگاه و 8.5 کیلومتر طول مترو اولین مرحله آن تکمیل شد. این مترو میان دو قسمت آسیایی و اروپایی استانبول امتداد دارد . و شما در عرض چند دقیقه می توانید در آسیا سوار مترو شوید و در اروپا پیاده شوید.به هر حال این هم یکی از جاذبه های منحصر به فرد مترو استانبول می باشد.

 


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: مترو استانبول , جاذبه های منحصر به فرد مترو استانبول , جاذبه های استانبول , های استانبول ,
[ سه شنبه 21 خرداد 1392 ] [ 15:35 ] [ تور ]

کالیسی - Kaleici  یکی از مهمترین و معروفترین مراکز خرید در آنتالیا ی کشور ترکیه می باشد.که بقدری به دیوارهای شهر آنتالیا نزدیک است که شما می توانید پیاده این مسیر را طی کنید. و در همین حین به خرید از این مرکز خرید بپردازید. در این منطقه بازار میوه و سبزیجات نیز می باشد. همچنین برای خرید سوغاتی ،چای ،قهوه،ادویه جات،و بدلیجات نیز بازاری در این منطقه وجود دارد. که می توان برای خرید از ترکیه از آن نیز استفاده کرد.



 


موضوعات مرتبط: مراکز خرید ترکیه ، ،
برچسب‌ها: کالیسی , Kaleici , مهمترین مراکز خرید در آنتالیا , مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ترکیه ,
[ پنج شنبه 9 خرداد 1392 ] [ 22:18 ] [ تور ]

اگر هدفتان ازتور ترکیه فقط خرید کردن است شهر استانبول گزینه خوبی برای این کار به شمار میآید. در آغاز بهتر است سری به کاپالی چارشی (بازار سقف دار) بزنید. در این بازار بیش از 4000 مغازه وجود دارد. هر یک از کوچه های این بازار برحسب نوع فعالیتی که در آن صورت می پذیرد نامگذاری شده است. کوچه زرگرها ، کوچه فرش فروشان و یا کوچه کلاه دوران از جمله این مکانها است. امروزه از بازار کاپالی چارشی بعنوان نبض مرکزهای تجاری در شهر استانبول یاد می شود. در این بازار هرکس با هر سلیقه و درآمدی این امکان را خواهد داشت تا به خرید بپردازد.
چنانچه قصد خریدن سوغاتی از ترکیه را برای دوستان خود دارید هنرهای دستی ، قالیچه های زیبا ، اشیاء سرامیک ظروف مسی ، برنجی و یا حتی قلیان از جمله بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. طلا و جواهرات موجود در ویترین مغازه ها به نوبه خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. از دیگر مسنوعات این بازار لباسهای چرمی است که دارای کیفیت و قیمتی مناسب است. در قسمت غربی این بازار یعنی دربدستان قدیمی انواع عتیقه جات نیز بفروش می رسد. بد نیست به امید یافتن یک گنج قدیمی به این مکان نیز سری بزنید.


موضوعات مرتبط: تور ترکیه ، ،
برچسب‌ها: استانبول , ترکیه , تور ترکیه ,
[ یک شنبه 5 خرداد 1392 ] [ 10:30 ] [ تور ]

مرکز-مرکر-خرید-الیویوم -olivium-ارزان-تر-ترکیه-استانبول-فروشگاه-مجتمع-مراکز

در مرکز خرید الیویوم -olivium - می توانید خرید ارزان تر و بیشتری از ترکیه داشته باشید. چرا که تقریبا اجناس این فروشگاه مد روز نیستند و کم کم از تب و تاب قیمت پایین افتاده اند اما نه از کیفیت .بخاطر همین است که قیمت اجناس بسیار مناسب می باشد. در ضمن روزهای سه شنبه هر هفته تمام مغازه های این مرکز یا مجتمع خرید حراجی یا به قول خودشان -inderim- دارند و در این روز تمام اجناس از روزهای دیگر هفته ارزان تر به فروش می رسد .
برای رفتن به این فروشگاه با تراموای  مسیر زیتون بونو  باید در ایستگاهی به نام  آکا شمسدین  پیاده شوید و بعد از کمی پیاده روی به این مرکز فروش می رسید.


موضوعات مرتبط: مراکز خرید ترکیه ، ،
برچسب‌ها: مرکز خرید الیویوم , الیویوم , olivium , خرید ارزان تر ترکیه , خرید ترکیه ,
[ پنج شنبه 2 خرداد 1392 ] [ 21:36 ] [ تور ]
درباره وبلاگ

تور ترکیه تورهای ترکیه تور ترکیه ارزان تور استانبول تور آنکارا تور آنتالیا تور کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید ترکیه تورارزان خرید از ترکیه
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 23269
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1