تور ترکیه

تور استانبول-تور ترکیه

تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا


تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا
تورترکیه تورهای خارجی تور های ترکیه تور استانبول آنکارا کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید خانه در ترکیه تورارزان
نويسندگان
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
-------------------- --------------------
[ دو شنبه 17 تير 1392 ] [ 11:35 ] [ تور ]

مسجد ایا صوفیه یكی ازبزرگترین اثرهای تاریخی دوران بیزانس در ترکیه است که میتوان گفت یکی از دیدنی های استانبول است که در تور ترکیه میتوان از ان دیدن کرد این بنا كه ستون بندی آن چوبی بود در 15 شوبات 360 افتتاح شد اما درجریان شورش علیه دولت تماما سوخت. این بنا مجددا بدست تئودوزیوس دوم احداث و درس ال 415 مجددا افتتاح شد. در دوران جاستینیانوس اول بدنبال یك شورش علیه دولت مجددا دستخوش حریق شد. برای بازسازی بنا دو معمار به نامههای ایسیدوروس (از میلتوس یا سوكلی فعلی) و آنتییوس (از تراللس یا آیدنلی فعلی) ماموریت یافتند. بنا با كار 10 هزار كارگر در طول پنج سال و تحت نظر 100 استاد باشی تكمیل شد و به تاریخ 27 آرالیك 537 افتتاح شد. بنایی كه امروزه در سال پذیرایی صدها هزار نفر توریست داخلی و خارجی است، در سنوات بعد از آن تاریخ نیز مكرر بازسازی شده است.

 


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , تور ترکیه , ,
[ پنج شنبه 13 تير 1392 ] [ 11:14 ] [ تور ]

مارماریس یکی از شهر های توریستی ترکیه است که دارای دیدنی های توریستی میباشد برای رسیدن به مارماریس میتوان از طریق جاده زمینی رفت و آمد نمود. همچنین سرویس های منظم اتوبوسرانی به شهر های نزدیک از قبیل بودروم، داتچا و فتحیه نیز برقرار است. ترمینال اتوبوس در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر قرار داردهمچنین میتوان از طریق مسیر هوایی از فرودگاه دالامان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری این شهر قرار دارد رفت وامد کرد.صنایع دستی در مارماریس مشهور است در بین صنایع دستی زنان، مشهورترین آن ها انواع سوزن کاری را می توان در مارماریس پیدا کرد.


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: مارماریس , ترکیه , بودروم , ,
[ سه شنبه 28 خرداد 1392 ] [ 22:17 ] [ تور ]

Stream

یکی از دیدنی های و جاذبه های فرهنگی هنری ترکیه مراسم مولانا در قونیه می باشد که هر ساله در قونیه  بطور مرتب برگزار می‌شود .( تا جایی که فکر می کنند واقعا مولوی اهل ترکیه بوده است!) و هزاران گردشگر و توریست داخلی و خارجی از این مراسم بازدید می کنند.آمارها موید آن است كه تنها در سال 83 بیش از 700 هزار نفر از قونیه، مراسم سماع و دیگر جاذبه‌های این شهر بازدید كرده‌اند. تاثیر مولانا بر قونیه به حدی است كه حتی مجسمه‌های سماع را به عنوان سوغات به فروش می‌رسانند.


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ترکیه , تور ترکیه , دیدنی های ترکیه , قونیه ,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 فروردين 1392 ] [ 22:56 ] [ تور ]

پاموکل ترکیه

پاموکل به زبان ترکی به معنی قلعه پنبه ای می باشد. و به آسانی می توان فهمید که چرا چنین نامی به آن اطلاق شده است. همچنین پاموکل ترکیه شگفتی طبیعی قسمتی از سایت شهر  هایراپولیس Hierapolis (در سوریه) است و در طی قرنها این دو به دلیل نزدیکی یکی شده اند. در واقع برخی از مقبره های قدیمی در قبرستان شهر بخشی از منظره را تشکیل میدهد. این سایت دارای سنگهای تراورتن و چشمه های آب گرم است. سنگهای تراورتن ظاهری متحدالمرکز دارند و با رنگ سفید حریرگونه منظره ای روحانی خلق کرده اند. چشمه های آب گرم  در دهانه ها دارای رسوبات کربنات کلسیم هستند که موجب تشکیل سازه های خارق العاده با ظاهری ارگانیک شده اند.


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: تور ترکیه , دیدنی های ترکیه , جاذبه های ترکیه ,
[ سه شنبه 29 اسفند 1391 ] [ 12:57 ] [ تور ]

  ترکیه سواحل شهر بندری  در کنار دریای سیاه چهارشنبه پس از برخورد یک سنگ آسمانی ، لرزید و زلزله خفیفی را تجربه کرد.

به گزارش ایرنا، تصاویر اصابت این سنگ آسمانی به سواحل این شهر کوچک بندری ترکیه، توسط دوربین های امنیتی منطقه ضبط شده است.

شبکه خبر تلویزیون دولتی ترکیه در گزارشی عنوان کرد که صدای اصابت این سنگ آسمانی به آب که در اولین ساعات بامداد امروز اتفاق افتاد، موجب هراس و نگرانی شهروندان نزدیک محل برخورد شد.

شهاب سنگ ترکیه



بر اساس این گزارش، این رویداد آسیب جانی در برنداشت.

این شبکه خبری فیلم ویدئویی لحظه اصابت سنگ آسمانی به سواحل شهر پنجشنبه را در تارنمای رسمی خود منتشر کرده است.

 


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ترکیه , شهاب سنگ ترکیه , بندری ترکیه ,
[ شنبه 14 بهمن 1391 ] [ 10:49 ] [ تور ]

 سوریه، کردستان عراق، هائیتی، بولیوی، نیکاراگوئه و گرجستان کشورهایی هستند که به ویزا احتیاجی ندارند. ایرانیان بدون ویزا در قاره آفریقا می توانند به توگو، موزامبیک، کنیا، مجمع الجزایر قمرو، کیپ ورد سفر کنند.در قاره آمریکا هم می توانند به بولیوی، هائیتی، نیکاراگوئه، اکوادور، گویان، ونزوئلا بروند.  در قاره اروپا به ارمنستان، صربسان، مونته نگرو، گرجستان، ترکیه و کوزوو بروند. در قاره آسیا می توانند به سوریه، کردستان عراق، لائوس، لبنان، تاجیکستان، تیمور شرقی، کامبوج، مالدیو و نپال سفر کنند. واگرهم خواستید  سری به قاره اقیانوسیه بزنید می توانید بدون ویزا به جزایر کوک لند، ایالات میکرونزی، نپو، پالائو، ساموا و توالا سفر کنید و برای مسافرت به سایر کشورهای جهان ناچار هستید ویزا دریافت کنید


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ترکیه , تورترکیه , کردستان عراق , ویزا ,
[ چهار شنبه 6 دی 1391 ] [ 22:22 ] [ تور ]


در طول سفر به استانبول ، هرگز سفر با قایقهای قدیمی  در تنگه بسفر را از یاد نبرید. این تنگه قاره اروپا را از قاره آسیا جدا می کند. سواحل تنگه بسفر ترکیبی است از زمانهای پیشین و حال و به نوعی زیبایی و شوکت امروزی وسادگی گذشته را به تصویر می کشد. هتل های مدرن و ویلاهای چوبی قرار گرفته در حاشیه ساحل به همراه کاخهای زیبای مرمرین که در مجاورت قلعه های سنگی روستائی و دهکده های کوچک ماهیگیری قرار گرفته جذابیت این منطقه را دو چندان نموده است. گردش با قایق یکی از بهترین راههای تماشای اطراف تنگه بسفر است .
 


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ترکیه , تور ترکیه , استانبول , دیدنیهای استانبول , دیدنیهای ترکیه , گردشگری , ترکیه ,
[ پنج شنبه 30 آذر 1391 ] [ 13:3 ] [ تور ]

منطقه پولونزكوی ترکیه در فاصله 25 کیلومتری شهر  استانبول ترکیه و در قسمت آسیائی ترکیه  قرار گرفته است. این منطقه در اصل اولین بار در قرن 19 و توسط مهاجران لهستانی کشف شد. مردم استانبول معمولاً برای سوارکاری. قدم زدن و خوردن غذاهای سنتی لهستانی به منطقه پولونزكوی  استانبول می آیند....


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: پولونزكوی ترکیه , پولونزكوی , تور ترکیه , تورترکیه , ترکیه , استانبول , غذاهای سنتی ,
[ جمعه 17 آذر 1391 ] [ 1:56 ] [ تور ]

ترکیه از معدود کشورهایی در جهان است که به دریای سیاه در شمال ، دریای مدیترانه درجنوب ، دریای اژه در غرب راه  دارد  . در شمال غربی دریای داخلی مهمی بنام دریای مرمره وجود دارد که این دریا از سمت شمال به وسیله تنگه بسفر به دریای سیاه واز طریق تنگه داردانل به دریای ازه متصل می گردد. این دو تنگه دریای سیاه را به دریای آزاد متصل می نمایند. دریای مرمره منطقه ای در حدود 11350 کیلومتر را در بر می گیرد.. در دریاهای مرمره و ازه جزایر متعددی وجود دارند که متعلق به ترکیه میباشند . بعضی از آنها عبارتند از : جزایر مرمره در دریای مرمره و ایمیرس در در دریای ازه و ... در ترکیه در حدود 65 دریاچه کوچک و بزرگ جمعا با 9000 کیلومتر مربع مساحت وجود دارد ، از جمله دریاچه وان ( با مساحت 3713 کیلومتر) در شرق ، دریاچه نمک ( با مساحت 1620 کیلومتر) در آناطولی مرکزی و دریاچه توز (با مساحت 1500 کیلومتر) در قونیه و .... پایتخت ترکیه شهرا آنکارمیباشد و از شهرهای مهم آن میتوان از استانبول ، ازمیر ، آدانا ، بورسا، ارزروم، قونیه، آنتالیا ، اورفا ، وان و... نام برد گردشگران در ترکیه به خاطر ارزان بودن سفر و آب و هوای اروپایی ترکیه معمولا این کشور را برای تور ترکیه و مسافرت به آن انتخاب میکنند از جمله ایرانیان علاقه زیادی برای سفر به ترکیه دارند.


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: دریای سیاه , دریای مدیترانه , دریای اژه , تور , تور ترکیه , تورترکیه , استانبول , ازمیر , آدانا , بورسا , ارزروم , قونیه , آنتالیا , اورفا , وان ,
[ چهار شنبه 15 آذر 1391 ] [ 15:54 ] [ تور ]
[ دو شنبه 13 آذر 1391 ] [ 18:33 ] [ تور ]
با توجه به ظرفیت شکار حیوانات در کشور ترکیه از جانب وزارت جنگلداری (مدیریت پارکهای ملی ،حیات وحش و شکار ) شکارگاههایی در حال شناسایی و اطلاع رسانی است که جز جاذبه های گردشگری ترکیه است. شکارچی خارجی ، با مجوز سیاحت شکار که به آژانسهای توریستی از طرف وزارت جنگلداری ارائه شده است میتوانند به شکار مشغول شوند. علاوه بر آن ، سیاحان شکارچی خارجی میتوانند در مکانهای مشخص شده برای شکار توسط مدیریت پارکهای ملی ، حیات وحش و شکار به شکار انواع گونه های تربیت شده و معین بپردازند.شکارچیان خارجی میتوانند با کمک آژانسهای توریستی شکارو دستورالعمل آن تفنگ شکاری و ملزومات دیگر را همراه خود برای شکار بیاورند.در مجوزهای شکار نام شخصی که به شکار خواهد رفت، نام خانوادگی،تابعیت، مرزهای ورود و خروج کمرگ و تاریخهای مربوطه ، مکانهای مورد نظر شکار، تاریخ اقدام به شکار و گونه های مورد نظر برای شکار و سایر اطلاعات گنجانده شده است. از حیوانات عظیم الجثه خرس ، بز شاخدار کوهی پنجه دار (شاموآ)، یز وحشی (بنزوآر)، گراز وحشی ، یوزپلنگ ، گرگ ، شغال، روباه ، برای شکار تحت عنوان سیاحت شکار در مقابل پرداخت هزینه مربوطه مشخص شده است. شکار حیوانات خارج از این سیاهه برای شکارچیان خارجی تنها در مورد اخذ مجوز مخصوص میسر است. شکارچیهای خارجی بجز این مجوزها و حیوانات فوق الذکر مجاز به شکار سایر جانوران نیستند.اتباع خارجی که به منظور بررسی و تحقیق در مورد گونه های حیوانات به ترکیه سفر میکنند نیز در مورد فعالیت تحقیقاتی در چهارچوب مشخص و معینی که از طرف مدیریت کل پارکهای ملی حیات وحش و شکار مربوط به وزارت جنگلداری تعیین شده باید اطلاعات لازم را ارائه و فعالیت کنند.اخذ مجوزهای لازم برای تحقیقات در کشور ما و مکانهای مراجعه ، در خارج از کشور سفارت کبرای جمهوری ترکیه و در داخل کشور از طریق وزارت امور خارجه در وزارت جنگلداری میباشد. برای صدور مجوز جهت مراجعه کنندگان باید متقاضی دارای تحقیقات جدی و آثاری در زمینه مورد تقاضا باشد.پس از بررسی درخواستها توسط مسئولین رسمی در صورت قبول در زمینه های مشخص اجازه فعالیت تحقیقاتی داده میشود. در حین تحقیقات جمع آوری نمونه حیوانات وحشی ، تخم ها و یا هر گونه مواد تکثیر و تولید مثل مجاز بوده اجازه حمل آنها به خارج از ترکیه داده میشود.
موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ترکیه , تور ترکیه , تور , تور ترکیه , شکار در ترکیه , شکار , مجوز شکاردر ترکیه , مجوز , آژانسهای توریستی شکار , توریست , جاذبه های گردشگری ترکیه , ,
[ جمعه 10 آذر 1391 ] [ 14:36 ] [ تور ]
تور ترکیه در زمستان بسیار خاطره انگیز و جالب است چرا که تركیه دارای كوههای بسیار زیادی است كه هم در تابستان و هم در زمستان پر از برف می باشد . با این وجود در این كوهها تأسیسات زیاد و مناسبی برای ورزش اسكی توریست ها و گردشگران ایجاد كرده اند و از این لحاظ مركز توریستی برای توریستهای زمستانی است.همچنینكشور تركیه از نظر منابع آب گرم معدنی در منطقه بسیار مهمی واقع شده است . و این كشور از این نظر جزو هفت كشور اول دنیا محسوب میشود .تعداد اینگونه منابع بیشتر از هزار می باشد كه دمای آب آنها بین 20 الی 110 درجه سانتی گراد و دبی آنها نیز بین 2 الی 500 لیتر بر ثانیه متغییر است . تركیه نسبت به دیگر كشورهای دنیا كشور با تعداد زیادی غار محسوب می‌شود در این كشور حدود چهل هزار غار كوچك و بزرگ وجود دارد. غارها از نظر تشكیل شدنشان با در نظر گرفتن ژئولوژیك – ژئومورفولوژیك مهم می‌باشند. در كشور ترکیه بیشتر این غارها در غرب كوههای توروس میانی(موغلا، آنتالیا، اسپارتا، بوردور، قونیه، كارامان ایچل، و آدانا) جای گرفته اند. طویل ترین غار تركیه به طول 16 كیلومتر در غرب دریاچة بیگ شهیر بنام غار پنیار اوزو و عمیق‌ترین غارها در شمال آنامور در منطقة چوكور پنیار – دودنی به عمق 1880 متر در دامنه كوه نامبرده قرار دارد. ییلاقهای تركیه، در دورانی كه كل جهان رفته رفته به همدیگر شبیه میشوند، برگرفته از گذشته و در روزگاری كه گذاران زندگی طعم نوینی بدان میبخشد؛ بر اساس معیارهای نوین زندگی شرقی و شگفت انگیز ، و در زمانیكه این چنین از طبیعت فاصله میگیریم ، زندگی اصیل و واقعی را در خود جای داده است ییلاقها، با هوای بكر و عاری از آلودگی طبیعت ؛ با آبهای شفاف خنك ؛ با خنكی فرحبخش و حیاتبخشش در اوج گرمای تابستان ؛ با مناظر افسون كننده ؛ با گیاهانی كه آرام-آرام در آن بدون هورمون میرویند؛ مواد غذایی كه از حیواناتی كه در دامن آن پرورش میابند، را به ما عرضه میدارند. محیطی كه عادتهای آن تقییر نیافته و مملو از هزاران هزار جاندار و گیاه است ، انسان را از فیلمهای مستند كه سعی در حفظ محیط زیست دارند خلاص كرده به بخشی از زندگی واقعی تبدیل میكند.
موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: آنتالیای ترکیه , ترکیه , تور ترکیه , تور , تور ترکیه , توریستهای زمستانی , فیلمهای مستند , فیلمهای , مستند , زمستانی , توریستهای , تور زمستانی , ,
[ دو شنبه 6 آذر 1391 ] [ 20:2 ] [ تور ]

اولین شهر جهان در ترکیه وابسته به عصر حجر بوده و در چاتال هویوک قرار داشت که قدمتش به شش هزار و پانصد سال قبل از میلاد بر می گردد. از آن روزها تا کنون ترکیه از فرهنگ غنی بر خوردار شده است. ثمره فرهنگ حاصل در طی این قرون ترکیه را به منبعی از اطلاعات و غنای فرهنگی مبدل کرده است.سلسله های هاتی، هیتیت، فریجیان، آراراتیان، لی سیان، لی دیان، لونیان، پارس، مقدونی، بیزانی، سلجوق و عثمانی همگی جایگاه بسزایی در تاریخ ترکیه دارا می باشند. در میان آثار و اماکن قدیمی ترکیه می توان مدارکی درجهت برتری هر یک از این تمدنها یافت. همچنین در تاریخ اخیر ترکیه می توان مدارکی در جهت برتری هر یک از این تمدنها یافت. طبق عقیده باستان شناسان، اولین قوم بزرگی که در آناتولی زندگی می کرد. قوم هیتان بوده است، که در فاصله دو هزار سال قبل از میلاد مسیح می زیسته اند و مانند مصر دارای تمدن وسیعی بوده اند. ترکها اغلب تمایل دارند گذشته و تاریخ خود را به این قوم متصل کنند. حدود 8% جمعیت ترکیه از نژاد ترک و 17% از نژاد کرد هستند. 3% جمعیت هم از نژادهای مختلف یونانی، گرجی، ارمنی، عرب، یهودی و غیره در ترکیه زندگی می کنند.


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: آنتالیای ترکیه , بازدید ترکیه , تور ترکیه , تور , تور ترکیه , ,
[ جمعه 3 آذر 1391 ] [ 14:17 ] [ تور ]

دهکده ماهیگیری زنان – گلیازی

در کنار سواحل دریاچه اولوآبات، در داخل مرزهای بورسا، یکی دیگر از زیبایی های بی نظیر و نادری وجود دارد که طبیعت و تاریخ را درهم آمیخته است و نام آن دهکده گلیازی می باشد. این دهکده که در زمان باستان با نام آپلویونت Apolyont شناخته می شد. درختانی که بخاطر پیشرفت آب در فصل بهار نیم تنه های آنها در آب قرار گرفته اند، و در این آب ها  نیز، مرغابی هایی که مانند یک ملودی عاشقانه بر روی آب شناورند، و خیابان های کم عرض سنگفرش شده تنها تعداد کمی از زیبایی های بی نظیر این دهکده را تشکیل می دهند. و گردشگران می توانند هنگام استفاده از تور ترکیه از این منطقه نیز به دلخواه خود بازدید به عمل آورند .این منطقه بطور کامل، تحت حفاظت و توجه ویژه معبد آپولو Apollo و کلیسای آن می باشد.


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: دهکده ماهیگیری زنان , گلیازی , دهکده ماهیگیری , دریاچه , اولوآبات , زنان , دهکده , ماهیگیری , سواحل , تور , دریاچه اولوآبات , تور ترکیه , ,
[ جمعه 26 آبان 1391 ] [ 17:38 ] [ تور ]


مردم مسلمان کشور ترکیه  اعتقاد دارند که در ماه محرم علاوه بر واقعه عاشورا در سال 61 هجری، اتفاقات مهمی در تاریخ ادیان ابراهیمی روی داده است. وبه این ماه احترام خاصی میگذارند.
مردم اهل سنت آناتولی عشق و علاقه بسیار زیادی به اهل بیت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) دارند و در کلیه شئون زندگی اجتماعی و دینی خود آن را به نمایش می گذارند.
مسلمانان آناتولی آن چنان با عشق و اخلاص از حضرت فاطمه زهرا (س)، امام علی (ع) امام حسن (ع) و امام حسین (ع )، اولاد آن بزرگواران سخن می گویند و ارادت می ورزند که هر شنونده ای حتی غیر مسلمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
گرچه اهل سنت ترکیه مراسم آیینی و تعزیه خوانی


موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ماه محرم در ترکیه , ماه محرم , ترکیه , محرم در ترکیه , امام حسین (ع) , تور ترکیه , عاشورا , استانبول , امام حسین , تاسوعا ,
ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 آبان 1391 ] [ 19:5 ] [ تور ]

موسيقي در  کشور تركيه از تركيب چند موسيقي محلي آسياي مركزي، غربي، كلاسيك ايراني، اروپاي مدرن و پاپ آمريكايي تشكيل شده است. و اکنون  موسيقي پاپ در تركيه علاقمندان  زيادي دارد و مردم اين كشور كمتر به موسيقي سنتي علاقه نشان مي‌دهند.


 
موضوعات مرتبط: جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: موسیقی در ترکیه , موسیقی كلاسيك ايراني , موسیقی كلاسيك , ايراني , پاپ آمريكايي , موسیقی , در ترکیه , موسیقی در , ترکیه ,

[ شنبه 20 آبان 1391 ] [ 17:59 ] [ تور ]

زيباترين و گرانترين هتل جهان در آنتاليا

هتل بسیار معروف،شیک ،گرانقیمت، فوق مدرن و پنج ستاره "مردان" در ۲۳ مي ۲۰۰۹ در ساحل كندو در آنتالياي تركيه افتتاح شد.در مراسم آغاز به كار و افتتاح اين هتل معروفترين چهره هاي هنر معاصر دنيا از جمله ستارگان سينما و موسيقي حضور داشتند. ارطغرل گؤناي وزير فرهنگ و گردشگري تركيه و نورسلطان نظربايف رئيس جمهور قزاقستان در مراسم افتتاح اين هتل بي مانند حضور يافتند. همچنين شارون استون، ريچارد گر، ماريا كري، مونيكا بلوچي، پاريس هيلتون، سيل هنري و تام جونز از جمله بازيگران، خوانندگان و مدلهاي معروف دنيا هستند در مراسم افتتاح هتل فوق مدرن مردان شركت كردند.هتل مردان ترکیه كه از مدرنترين هتلهاي موجود در دنيا مي باشد با هزينه اي بالغ بر ۱.٤ ميليارد دلار احداث شده است. هتل فوق مدرن مردان در محوطه اي به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع ساخته شده است. بناي هتل از استانبول الهام گرفته شده است. در هتل مردان يك استخر عظيم ۱٦ هزار متر مربعي موجود است

اين هتل داراي ۲۷۱ اتاق استاندارد، ٦۲ اتاق بسيار بزرگ، ۱٦ سوئيت سلطنتي با الهام گيري از كاخ دلماباغچه، ۳۸ حمام تركي، ٤۱ اتاق دوبلكس، ۸۲ جونيور سوئيت، ٤ آپارتمان شاهنشاهي، دو سوئيت ٦۰۰ مترمربعي با حوضهاي ويژه، ٤٤ سوئيت داراي باغچه، ۱٦ رستوران و ۳۲ بار مي باشد. استخر هتل با الهام گيري از تنگه استانبول ساخته شده است و بنا نيز داراي موتيفهايي از قصر دلما باغچه مي باشد.هتل مردان همانند استانبول داراي دو قطعه مي باشد كه يك حوض وسيع بين آنها قرار دارد. در يك طرف حوض، بناها با الهام از مناطق اورتاكؤي و آرناووت كوي در بخش اروپايي استانبول و در طرف ديگر نيز بناها با الهام از معماري كلاسيك تركي در بخش آسيايي، ساخته شده اند. در فاصله بين دو طرف نيز رفت و آمد با قايقهاي سلطنتي صورت مي پذيرد.هتل مردان با سرمايه گذاري تلمان اسماعيل اف، شهروند آذربايجاني الأصل روسيه ساخته شده است. تركيه يكي از جذابترين كشورهاي دنيا براي گردشگري است و مسئولان كشور نيز زمينه هاي سرمايه گذاري بخش خصوصي در پروژه هاي توريستي را فراهم كرده و امنيت سرمايه آنها را تضمين مي كنند. تركيه در سال گذشته پذيراي ۲٦ ميليون توريست خارجي بوده است. و تور ترکیه در کشور ما نیز از جایگاه خاص خودش برخوردار است.

 


موضوعات مرتبط: هتل های ترکیه ، دیدنی های آنتالیا ، جاذبه های گردشگری ترکیه ، هتل های آنتالیا ، ،
برچسب‌ها: هتل , آنتالیا , ترکیه , استانبول , تور ترکیه , تور , هتل مردان , مردان , هتل مردان ترکیه ,
[ پنج شنبه 18 آبان 1391 ] [ 16:1 ] [ تور ]
درباره وبلاگ

تور ترکیه تورهای ترکیه تور ترکیه ارزان تور استانبول تور آنکارا تور آنتالیا تور کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید ترکیه تورارزان خرید از ترکیه
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 23428
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1