تور ترکیه

تور استانبول-تور ترکیه

تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا


تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا
تورترکیه تورهای خارجی تور های ترکیه تور استانبول آنکارا کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید خانه در ترکیه تورارزان
نويسندگان
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
-------------------- --------------------

پار ک تفریحی داریجا در 38 کیلومتر استانبول قرار دارداین پارک یکی از باغهای بوتانیک ترکیه میباشد و یکی از باغ وحشهای استانبول است. در این پارک انواع مرغان دریایی که مثل آن در دنیا یافت نمیشود دیده میشود.این محل یکی از تفریحگاه های استانبولی هااست که میتوان در تور استانبول لحاظ کرد.


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: تور استانبول , پارک تفریحی استانبول , استانبول , تور ترکیه , ,
[ پنج شنبه 20 تير 1392 ] [ 11:57 ] [ تور ]

معروفترین جزیره استانبول  که از دیدنی های ترکیه محسوب میشود جزیره بیوک آدا یا پرنسس است که استفاده از کالسکه به جای ماشین و موتور در این جزیره رواج دارد .وجود 4 هتل در این جزیره که در ماه های  گرم از مسافرین پذیرایی میکنند باعث میشود مسافران برای اقامت شبانه هم دغدغه نداشته باشند .محیط سرسبز خانه های ویلایی تمیز با باغچه ها و حیاط های زیبای جزیره هم آرامش خاصی را به انسان میدهد .
اطراف اسکله منطقه اصلی جزیره قرار دارد، جایی مملو از رستوران ، قهوه خانه و فروشگاههایی که با حضور گردشگران گرمتر شده اند ولی جنوب جزیره بسیار خلوت است و محوطه های جنگلی این بخش را فقط با قایقها می توانید ببینید . در کناره جزیره یک هتل قدیمی و خراب متعلق به قرن 19 قرار دارد .
 


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه , استانبول , ترکیه , دیدنی های استانبول , ,
[ دو شنبه 3 تير 1392 ] [ 10:37 ] [ تور ]

 مسجد ایا صوفیه یكی ازبزرگترین اثرهای تاریخی در استانبول ترکیه است که  در میدان سلطان احمد در شهر استانبول قرار دارد  ستون بندی  این بنا چوبی است در تور ترکیه میتوان از ان بازدید کرد این بنای تاریخی به دلیل حواث چندین بار باز سازی شده است .


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: تور ترکیه , تور استانبول , استانبول , ترکیه , ,
[ شنبه 1 تير 1392 ] [ 12:15 ] [ تور ]

دیدنی-های-منحصر-به-فرد-جاذبه-جالب-متور-استانبول-ترکیه

ساخت و ساز مترو استانبول از سال  1992 میلادی آغاز شد.و در سال 2000 میلادی با 6 ایستگاه و 8.5 کیلومتر طول مترو اولین مرحله آن تکمیل شد. این مترو میان دو قسمت آسیایی و اروپایی استانبول امتداد دارد . و شما در عرض چند دقیقه می توانید در آسیا سوار مترو شوید و در اروپا پیاده شوید.به هر حال این هم یکی از جاذبه های منحصر به فرد مترو استانبول می باشد.

 


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: مترو استانبول , جاذبه های منحصر به فرد مترو استانبول , جاذبه های استانبول , های استانبول ,
[ سه شنبه 21 خرداد 1392 ] [ 15:35 ] [ تور ]

تور استانبول ترکیه بدون واسطه ویژه اردیبهشت و خرداد - دو ماه آخر بهار 92
تور استانبول با پرواز ماهان ، اطلس جت ، ایران ایر و آسمان همه روزه و در ساعات پروازی مختلف برگزار میشود. تور استانبول بهار 92از تورهای ویژه ما میباشد. برای رزرو تور استانبول ، پرواز استانبول و همچنین انتخاب و رزرو  هتل استانبول به صورت تفکیک شده و یا همه باهم  با شرایط مناسب و مورد پسند خود میتوانید از طریق دفتر خدمات آزانس مسافرتی تهران اقدام نمایید.
تور استانبول ترکیه بدون واسطه و با تجربه و تخصص کافی و عالی و به صورت مستقیم انجام می شود.


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، تور ترکیه ، ،
برچسب‌ها: تور ترکیه , تور استانبول , اردیبهشت , خرداد , بهار 92 , رزرو هتل , رزرو هتل استانبول ,
[ جمعه 30 فروردين 1392 ] [ 12:3 ] [ تور ]


در طول سفر به استانبول ، هرگز سفر با قایقهای قدیمی  در تنگه بسفر را از یاد نبرید. این تنگه قاره اروپا را از قاره آسیا جدا می کند. سواحل تنگه بسفر ترکیبی است از زمانهای پیشین و حال و به نوعی زیبایی و شوکت امروزی وسادگی گذشته را به تصویر می کشد. هتل های مدرن و ویلاهای چوبی قرار گرفته در حاشیه ساحل به همراه کاخهای زیبای مرمرین که در مجاورت قلعه های سنگی روستائی و دهکده های کوچک ماهیگیری قرار گرفته جذابیت این منطقه را دو چندان نموده است. گردش با قایق یکی از بهترین راههای تماشای اطراف تنگه بسفر است .
 


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: ترکیه , تور ترکیه , استانبول , دیدنیهای استانبول , دیدنیهای ترکیه , گردشگری , ترکیه ,
[ پنج شنبه 30 آذر 1391 ] [ 13:3 ] [ تور ]


این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه و در قسمت مرکزی  استانبول در منطقه شیشلی دارد. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار شیک ولوکس می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد . هتل دارای 36 سوئیت ، 4 واحد شاه نشین است  ودارای 323 اتاق و ظرفیت 812 تختخواب را دارا می باشد .
امکانات اتاقها : تلویزیون ، صندوق امانات ، سیستم حرارتی و برودتی ،حمام و سرویس حمام ، سشوار ، سیستم صوتی ، سیستم کلید کارت ، اینترنت ، تلفن .
امکانات هتل  : فضای سبز - سالن آرایش - خشکشویی و اتوشویی - صندوق امانات - استخر شنای روباز - استخر شنای سر پوشیده - سیستم حرارتی و برودتی مرکزی - حمام ترکی- پرستار کودک - سولاریوم- ایروبیک- اینترنت
 


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، هتل های ترکیه ، هتلهای استنابول ، ،
برچسب‌ها: ترکیه , تور ترکیه , استانبول , هتلهای استانبول , هتلهای 5 ستاره استانبول , توراستانبول , ,
[ چهار شنبه 29 آذر 1391 ] [ 13:38 ] [ تور ]

منطقه پولونزكوی ترکیه در فاصله 25 کیلومتری شهر  استانبول ترکیه و در قسمت آسیائی ترکیه  قرار گرفته است. این منطقه در اصل اولین بار در قرن 19 و توسط مهاجران لهستانی کشف شد. مردم استانبول معمولاً برای سوارکاری. قدم زدن و خوردن غذاهای سنتی لهستانی به منطقه پولونزكوی  استانبول می آیند....


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، جاذبه های گردشگری ترکیه ، ،
برچسب‌ها: پولونزكوی ترکیه , پولونزكوی , تور ترکیه , تورترکیه , ترکیه , استانبول , غذاهای سنتی ,
[ جمعه 17 آذر 1391 ] [ 1:56 ] [ تور ]

اطلاعات ضروری که قبل از استفاده از تور ترکیه باید بدانیم

اختلاف ساعت ایران با ترکیه: استانبول و آنتاليا حدود يك ساعت و نيم از تهران عقب تر مي باشند.یعنی اگر تهران ساعت 12 ظهر باشد در آنجا ساعت 10:30 است.

واحد پول تركيه لير مي باشد.

ولتاژ برق 220 ولت است.

آب لوله كشي قابل شرب نمي باشد از آن برای کارهای دیگر استفاده کنید.

كد تلفن استانبول 212  0090و آنتاليا 242  0090 مي باشد.


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، دیدنی های آنتالیا ، ،
برچسب‌ها: واحد پول تركيه , تور ترکیه , لير , استانبول , آنتاليا , تور , ترکیه , تورترکیه , اختلاف ساعت ایران با ترکیه , اختلاف ساعت , ,
[ پنج شنبه 16 آذر 1391 ] [ 3:0 ] [ تور ]

شبکه تأمین اینترنت پرسرعت دنیا در استانبو با ۷ هزار و ۷۵۰ کیلومتر کابل نوری زمینی، عظیم ترین شبکه زمینی کابل نوری منطقه را تشکیل خواهد داد و کنسرسیومی شامل ۷ اپراتور از ۵ کشور در این پروژه سهیم هستند
فعالیتها برای ایجاد شبکه منطقه ای عظیم کابل نوری با هدف تأمین اینترنت پر سرعت برای دو میلیارد کاربر در استانبول آغاز شد.این شبکه با ۷ هزار و ۷۵۰ کیلومتر کابل نوری زمینی، عظیم ترین شبکه زمینی کابل نوری منطقه را تشکیل خواهد داد و کنسرسیومی شامل ۷ اپراتور از ۵ کشور در این پروژه سهیم هستند.
بینالی ییلدیریم وزیر ارتباطات ترکیه که در مراسم معرفی پروژه در آنکارا شرکت کرده بود از افزایش تولید ناخالص داخلی کشور، بهبود زیرساختهای اینترنت در ترکیه تا ۹۰ درصد و تبدیل استانبول به یکی از مراکز مهم تأمین اینترنت جهان با ایجاد این شبکه خبر داد.


موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: تور , ترکسل ترکیه , ترکسل , سوریه تله‌کام , سوریه , امارات , موبایل , کابل , زمینی , سوپر , سوپر آنلاین , تله‌کام , اردن تله‌کام , موبیلی عربستان , اورنج اردن , اتصالات امارات , تور ترکیه , تور استانبول , شبکه تأمین اینترنت پرسرعت دنیا در استانبول ترکیه , شبکه , اینترنت پرسرعت , شبکه اینترنت پرسرعت , استانبول , ترکیه ,

[ جمعه 19 آبان 1391 ] [ 11:56 ] [ تور ]


کاخ توپکاپی استانبول در نقطه اتصال تنگه بسفر و دریای مرمره و خلیج شاخ طلایی و دریای مرمره قرار دارد.
کاخ توپکاپی استانبول متعلق به قرن 15 تا 19 میلادی است و دوران امپراتوری عثمانی است. کاخ توپکاپی در سال 1453 توسط سلطان محمد فاتح ساخته شده است.  خود سلطان محمد تا سال 1481 در آن زیسته است. این کاخ در حدود  در این کاخ در گذشته محل زندگی پادشاهان و دولتمردان عثمانی بوده و دارای باغ بسیار باشکوهی است. در سمت راست کاخ درختان سرو قرار گرفته است و مطبخ های کاخ نیز در این سمت جای گرفته اند.
امروزه از این محل به عنوان نمایشگاهی از مجموعه های کریستال ، نقره و ظروف چینی که مربوط به دوره امپراتوری عثمانی است استفاده می شود. در ناحیه چپ کاخ حرمسرا قرار دارد. در این بخش همسران و فرزندان سلاطین در انزوا زندگی می کرده اند. سومین بخش کاخ نیز شامل سالن اجتماعات ، کتابخانه احمد سوم ، نمایشگاهی از لوازم شخصی سلاطین و خانواده سلطنتی جواهرات بسیار مشهور و قیمتی و نیز مجموعه ای از دست نوشته ها می باشد. خوب است بدانید موزه کاخ توپکاپی با دارا بودن بیش از دویست هزار سند و هشتادوشش هزار کتاب و بیسن سالن مملو ای از شاهکارهای نفیس تاریخی یکی از بزرگ ترین موزه های دنیا به حساب می آید . فاتح سلطان محمد پس از فتح استانبول در سال 1453 میلادی نخستین کاخ خود را در میدان بایزید که اکنون محل کنونی دانشگاه استانبول است و دومین کاخ خود را با عنوان سرای جدید با مساحت 82 هزار متر مربع در محل فعلی موزه توپکاپی سرای بنا کرد. این کاخ سال های سال محل اقامت سلاطین عثمانی بوده. این موزه سه حیاط اصلی دارد که از سه دروازه شامل باب همایون باب الاسلام و باب السعاده است. می توان داخل آن شد. در این موزه پوشاک سلاطین ، آثار ارزشمند متعلق به کاخ های سلطنتی از جمله تخت نادرشاه و تابلوهای نفیس نقاشی و جواهرات و مینیاتورهای ارزشمند از جمله شاهنامه فردوسی وجود دارد.
کاخ توپ کاپی همه روزها به استثنای سه شنبه جهت بازدید از گردشگران باز است.

کاخ توپ‌کاپی واقع در استانبول از قصرهای معروف امپراتوری عثمانی است که از ۱۴۶۵ تا ۱۸۵۳ مرکز اداری این امپراتوری بود. سلطان محمد فاتح در ۱۴۵۹ دستور ساخت این قصر را داد و کار ساختن آن در ۱۴۶۵ به پایان رسید. این قصر بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول واقع شده و چشم‌اندازی بسیار عالی به تنگه بسفر دارد. در ۱۸۵۳ سلطان عبدالحمید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. امروز قصر توپقاپی به موزه تبدیل شده‌است و از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی ترکیه‌است. در سال 1985 کاخ توپکاپی در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.
 

موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: تور , تور ترکیه , کاخ توپکاپی استانبول , استانبول , تور استانبول , ,
[ جمعه 14 مهر 1391 ] [ 23:14 ] [ تور ]
 یکی از معروف ترین و دیدنی ترین بناهای موجود در ترکیه و شهر استانبول مسجد ایاصوفیه  است. مسجد ایاصوفیه که در اصل  کلیسای ارتدوکس در زمان امپراتوری روم شرقی یا بیزانس بوده اکنون علاوه بر مسجد یک موزه نیز دارد از این رو به نام مسجد و موزه ایاصوفیه شهرت دارد. جالب است بدانید که این مسجد در زمانی که کلیسا بوده به مدت هزار سال بزرگ ترین کلیسا و بنای مذهبی در دنیا بوده است. 

موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: انکارا , تور ترکیه , تورانکارا , توراستانبول , ,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 9 مهر 1391 ] [ 9:7 ] [ تور ]


استانبول تنها شهر در دنیا  است که نصف  آن در قاره آسیا و نصف  دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد.به همین خاطر استانبول ترکیه را باید تنها شهر دورگه جهان دانست . در مرکز این شهر تنگه مهم بسفر قرار دارد که وجه مشترک دریای سیاه ، دریای مرمره و خلیج شاخ طلایی است. که این امر به رونق استانبول کمک شایانی کرده است. استانبول ترکیه بدلیل قدمت زیادش مکانهای دیدنی زیادی را در خود جای داده است.به همین دلیل گردشگران و مسافران زیادی نیز هر ساله برای دیدن دیدنیهای ترکیه و استانبول به آن سفر می کنند.


 

 



موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: استانبول , ترکیه , استانبول ترکیه , سفر , دیدنیهای ترکیه , دیدنیهای , مکانهای دیدنی ,
[ یک شنبه 19 شهريور 1391 ] [ 18:23 ] [ تور ]
درباره وبلاگ

تور ترکیه تورهای ترکیه تور ترکیه ارزان تور استانبول تور آنکارا تور آنتالیا تور کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید ترکیه تورارزان خرید از ترکیه
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 23446
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1