تور ترکیه

تور استانبول-تور ترکیه

تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا


تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا
تورترکیه تورهای خارجی تور های ترکیه تور استانبول آنکارا کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید خانه در ترکیه تورارزان
نويسندگان
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
-------------------- --------------------

تورگوت رئیس مارینا در نوک شبه جزیره بدروم ترکیه واقع گردیده است.مکانی زیبا و خاطره انگیز از طبیعت خدادادی کشور ترکیه . که به تور ترکیه رنگ و لعابی خاص می دهد. که رنگ سبز مناظر زیبای خشکی با رنگ آبی سکوت دریای اژه ادغام می گردد .خانه های سفیدرنگ زیبا با جلوه گیاهان بگونیا، شمعدانی و خرزهره، چشم انداز و منظره این لنگرگاه کوچک، تجلی بخش بازی رنگ هاست. این لنگرگاه مدرن ترین لنگرگاه سواحل دریای اژه است که مسحور شدگان دریا را با فناوری مدرن و زیرساخت پیشرفته لنگرگاهی و زیبایی منحصر بفرد طبیعت و محیط تاریخی آشنا می کند.


موضوعات مرتبط: تمام دیدنی های توریستی بدروم ، ،
برچسب‌ها: تورگوت رئیس مارینا , تور ترکیه , جزیره بدروم ترکیه , جزیره بدروم , ترکیه ,
[ شنبه 22 تير 1392 ] [ 18:35 ] [ تور ]

بیتز-دهکده-شهر-ساحلی-بیتز-بیلز-ترکیه-دیدنی-ها-جاذبه-

بیتز نام شهری کوچک و ساحلی در استان موغله ترکیه است. جمعیت این شهر در سرشماری سال 2008میلادی 6317 نفر و بر اساس برآوردهای سال 2009 میلادی 7417 نفر بوده است. بیتز آنقدر کوچک است که از آن به عنوان دهکده بیتز نیز یاد می شود. این شهر آرام و زیبا در حدود 5 مایل با شهر معروف بدروم فاصله دارد.این شهر سواحل زیبا و بکری را در خود جای داده است. و در مدت کوتاهی می توان از بدروم به  شهر بیتز رسید.

اگر با خودروی شخصی به آنجا بروید، مشکل پارکینگ نخواهید داشت . اگر با تور ترکیه بدروم مسافرت کرده باشید. به احتمال زیاد از خدمات تور می توانید استفاده کنید. در غیر این صورت تاکسی های زیادی هستند که شما را به آنجا ببرند. این شهر ساحلی به خاطر باغ های نارنگی اش نیز از شهرت برخوردار است. همچنین ورزش های آبی مثل اسکی روی آب در اینجا بسیار محبوب است. در پلاژهای این شهر ، می توانید از سایبان ها، چترها و بالش های رایگان استفاده ببرید و به استراحت بپردازید.

 


موضوعات مرتبط: تمام دیدنی های توریستی بدروم ، ،
برچسب‌ها: شهر بیتز , بیتز , دهکده بیتز ,
[ چهار شنبه 19 تير 1392 ] [ 21:40 ] [ تور ]

قلعه سنت پیتر یا قلعه بدروم در جنوب غربی کشور ترکیه و در شهر دیدنی و پر جاذبه بدروم قرار گرفته است. این فلعه را تیمارگر شوالیه ها در سال 1402 میلادی ساخته است. و به نام قلعه سنت پیترز مشهور شده است . هنگامی که از این قلعه تاریخی در حال بازدید هستید.  به دوران تاریخی جنگ های ترکان سلجوقی برمی گردید. دیدن اشیای قدیمی و کلکسیون ظروف شیشه ای باستانی  و تاریخی موجود در این موزه می تواند جالب باشد. اگر به عکاسی علاقه دارید . حتما نمای بندر بین المللی و لنگرگاه از این قلعه را که از دیدنی های بدروم ترکیه است . را برای گرفتن عکس های یادگاری و هنری فراموش نکنید.


موضوعات مرتبط: تمام دیدنی های توریستی بدروم ، ،
برچسب‌ها: قلعه سنت پیتر , قلعه بدروم , دیدنی های بدروم , دیدنی های ترکیه , ,
[ چهار شنبه 12 تير 1392 ] [ 12:26 ] [ تور ]
درباره وبلاگ

تور ترکیه تورهای ترکیه تور ترکیه ارزان تور استانبول تور آنکارا تور آنتالیا تور کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید ترکیه تورارزان خرید از ترکیه
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 23267
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1